Jak si zjednat sociální službu v Domově Tuchořice:
Jednáním se zájemcem o službu je pověřen sociální pracovník
- kontaktovat jej lze osobně, písemně, telefonicky nebo emailem
- sociální pracovník podá základní informace o všem, co je k jednání o poskytnutí služby potřebné
- zároveň lze sjednat osobní návštěvu
- Stáhnout si žádost o přijetí z webových stránek
- požádat o její zaslání , nebo si ji vyzvednout osobně
- k žádosti je třeba doložit i „Vyjádření lékaře„ (kliknutím otevřete PDF soubor na další záložce) ke zdravotnímu stavu žadatele
- Zjednodušená forma postupu o přijetí do našeho Domova (kliknutím otevřete PDF soubor na další záložce)
Po doručení vyplněných formulářů Vás sociální pracovnice vyzve k osobní schůzce přímo v zařízení, kde budou doplněny chybějící informace. V případě uvolnění místa je sjednána návštěva u zájemce v jeho domácím prostředí.
Při vzájemné shodě bude dohodnut termín podepsání smlouvy a nástupu do Domova.
Kliknutím na tlačítko níže otevřete v nové záložce PDF soubor.
Důvody pro odmítnutí sjednání služby podle § 91 odst. 32 Zák. 108 / 2006Sb
- Zařízení požadovanou službu neposkytuje.
- Zařízení nemá volnou kapacitu.
- Zdravotní stav žadatele vylučuje poskytnutí pobytové služby:
-
- zdravotní stav žadatele vyžaduje poskytnutí ústavní péče ve zdravotnickém zařízení
- žadatel z důvodu akutní infekce nemoci není schopen pobytu v zařízení sociálních služeb
- chování žadatele by závažným způsobem narušovalo kolektivní soužití
Pokud není uzavřena smlouva z důvodu naplněné kapacity a zájemce o to požádá, zařízení žádost zařadí do „Pořadníku čekatelů“.